4 Ekim 2015 Pazar

TOST MAKİNESİNDE PATATES



   TOST MAKİNESİNDE PRATİK PATATES

   Yıllardır  çok severek hazırladığım babamdan öğrendiğim bir tarif.O kadar basit ki herkes biliyordur diye tarif veremeye gerek duymamıştım.Ancak kahvaltıya her gelen misafirime hazırladığımda ilk defa yediklerini söyleyince bloğumda paylaşmaya karar verdim.

   Ayrıca diyette olanlar için de biçilmiş kaftan kendisi.Zira kızartma gibi yağ çekmiyor.Çok az yağ kullanılıyor.Ayrıca çok kısa zamanda pişiyor ve lezzetli.



Malzemeler:
3-4 tane patates (sayısına siz karar verin)
Çok az zeytinyağı
Tuz



Hazırlanışı:
1- Patatesleri yıkayıp soyun ve orta kalınlıkta dilimleyin.

2- Tost makinenizi fırça ile hafifçe yağlayın ve en yüksek ayara getirip ısıtmaya başlayın.Patates dilimlerini içine sıralayın.Dilerseniz üzerlerine tekrar yağ sürebilirsiniz, ben sürmüyorum.Üst kapağı kapatın.4-5 dakika sonra patatesler hazır.Dikkatlice alıp tabağa yerleştirin.

Afiyet olsun.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum bekliyorum hadi deneyip yazın:)