2 Mart 2016 Çarşamba

BOZDAĞ ve KAR




   15 gün tatilde hem kar olan hem de sıcak havuzu olan bir yerde tatil yapma planımız vardı.Tercihen Bursa ve civarını düşünmüştük.İzmir'li olduğumdan kara pek alışık değilim, soğuktan da pek haz etmem aslında ama çocuklar olunca tatil ve gezme planlarını onlara göre de şekillendirmek gerekiyor biraz.(bence Trabzon ya da Karadeniz tam benlik.Sürekli yağmur,yemyeşil doğa müthişşş) 
   Fakat çok isteyince olmaz ya bazen tüm aile 15 tatilde ağır bir grip geçirdik.En zor geçiren de ben oldum.Hasta olmaya ve yatmaya alışık olmadığımdan epey zor  zamanlardı. Tatilin sonlarına doğru biraz iyi hissedince bizde yakınlarda kar görmeye gidelim dedik ve işte bize çok yakın 'Bozdağ'a gittik.Sizler için de bir kaç resim çekebildim soğuktan donmadan önce.

   Bozdağ Kayak Tesisi İzmir ili, Ödemiş ilçesi, Bozdağ Köyü sınırları içinde Bozdağ'ında yer alır.Hem kasabanın adı hem de kayak merkezininin adıdır.

   Kış mevsiminde sürekli kar yağışı alan Bozdağ'da Aralık ayından Mart ayına kadar kayak yapmak mümkün.Normal kış koşullarında kar kalınlığı 80-120 cm civarındadır


   Hafta sonu gittiğimiz için çok kalabalıktı.Tesis fena değildi.Çoğu alanı kapalıydı diyebilirim.Yiyecek içecek servisi yapılan kafeteryası açıktı.Kar manzarası eşliğinde belki biraz da soğuktan titreyerek kahvenizi ,çayınızı vs. içebiliyorsunuz.

   Dilerseniz kızak kiralanabiliyor.Saati 10 liraydı.Yamaçtan aşağı kaymak eğlenceli olabilir.Pek bana göre olmasa da çocuklar  sevdi:)


İşte bu kadar.Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum bekliyorum hadi deneyip yazın:)